.om några timmar drar vi till turkiet :D

Om ett par timmar så drar vi till Turkiet :D

nog bara jag som som har städat hela huset innan vi åker :P men då är här iaf fint när vi kommer hem får jag hoppas ;)

Och älskade Orvar är hos farmor och ska stanna där hela veckan, usch som jag saknar min bebis. Han är verkligen helt underbar den lilla killen, ni skulle bara träffat honom :D som en riktig bebis♥

Nåja nu ska jag ner och duscha och packa det sista, vid två inatt åker vi till kastrup och 6,30 går vårt plan, detta är nog det impulsaste jag någonsin gjort ;D  åkte in till Big travel i malmö och vips var vi en resa rikare och litta fattigare, men jag hoppas verkligen att det inte gör ngt, utan att det blir en underbar resa. precis vad vi behöver.
Umgås med varandra och njuta av det goda livet :)

vi hörs om en vecká, ha det skönt här i Sweeeden :P

Sooo looong lovers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0