.10 dagar kvar till julafton


usssch, det är alldels för kallt nu förtiden, flera minus ute :(

och pannan stannar här hemma oxå i mellanåt, blir typ 15 grader,men startar man om den så är det inga problem men kallt blir det :S

neej nu ska jag snart iväg och jobba igen, dagarna bara rusar förbi, ska försöka hinna handla och fixa med vissa julklappar oxå :) är liksom bara tio dagar kvar till julafton, känns som det går för fort.


Jag i turkiet, simmade med delfiner :)


fina Orreborre i snön :)

soo long!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för dom orden gumman<3

Ja absolut kan vi ses. jag har snart semester i 2 veckor så jag kan:D Kram

2010-12-16 @ 06:54:41
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0