.Andra Advent, tiden går så fort


Söndag, veckorna bara springer iväg tycker jag.

redan 2 advent, mysigt.

Igår var första gången jag var utanför Skivarps Kommun på en hel vecka ! ! !
Kan ni tänka er, man blir ju knäpp här ute själv i snön. Fast jag har ju haft och göra, här har varit en bortsprungen hund, vilket resonerade att Orvar rymde för första gången, över 101:an och där kom en bil, kan ni tänka er hur jag blev. Jäkligt irriterande när andra hundar kommer och fördärvar för en, men visst Orvar ska oxå kunna lyssna när jag säger till honom, men dessa två busade och då får man knappt kontakt med Orreborre, tur hände inget.  

Det blev julbord igår med min klass sen gymnasiet + några andra. Vi var hemma hos Little och åt Julbord, sjöng dansa och snapsade, var faktiskt riktigt trevligt att träffa alla igen.
Sen blev det tingvalla, kan inte säga mer än att kvällen var helt galen ;) hade riktigt roligt.
Det bästa var faktiskt att för tre år sedan var jag på julbord med min klass på tingvalla till Lasse Stefanz. Där träffade jag Jocke för första gången, tre år sedan var det igår när vi träffades för första gången, och vilket som har lett till allt detta.Samma band, samma folk och allt det dära, synd man inte var nitton bara som man var för tre år sedan, hihi ;P
Fast jag gillade inte Grottans Dj igår, han spelade okej musik, men lyssnade inte på vad folk önskade. lite dåligt faktiskt.

men nu ska jag fortsätta mysa här med mina två pojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0