.hinner jag kanske dammsuga


Nu är Onsdagen kommen, snart julafton. men imorgon ska vi fira med mina familjer, både på pappas och mammas sida. hoppas inte det blir en jäklig snökaos imorgon :/

jag och Orvar har varit Jockelediga eftersom han varit i Halmstad och jobbat. Han kommer hem ikväll och nu är jag ledig till den 25, sen jobbar jag två pass och är sen ledig i en vecka om jag vill :D woooho!

nej nu får jag fixa till lite här, se om jag hinner dammsuga innan jag ska iväg ikväll, blir julmiddag med jobb, kommer väl bli trevligt, är lite putt för chefen glömt sätta in lönen så får inte fråns den 27, men är ändå kasst!
Har även haft mys med barnen som jag är avlösare och ledsagare till, vi var här hemma såg film, var ute i snön och hade supermys :)

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0