.idolfinalen över, Jay


Såja, tredje advent redan, tiden bara rusar iväg.
Ingen gran har vi införskaffat än men det ska vi såklart göra snart.
Min jobbehelg är över nu, vilket är skönt, längtar till fredag eftermiddag då blir jag ledig :) guuuutt.

och nu är idolfinalen även över, jag kan säga jag visste inte från början vem jag tyckte skulle vinna.
Men mellan Jay och Minnah så tyckte jag faktiskt Jay.
Minnah åkte faktiskt ut, även om hon gjorde en jävligt bra comeback så kunde dem lika gärna skippat att någon åkte ut den veckan, mig i sett bryr jag mig inte, tyckte hon blev mkt grymmare när hon kom tillbaka.
Båda två har fantastiska röster :)

Grattis Jaaay!

finalen såg jag hemma hos min arbetskamrat Anne-lie, vi var ett par st där hemma, riktigt roligt hade vi :D
Sjöng och spelade wii just dance, meee love! bara skrattade och hade oss, men vid halv tolv kom Ruben och hämtade mig, vilket var tur för jag skulle jobba lördagmorrn.

Idag på jobb var det juldans, alltid lika trevligt och god mat var där. trummisen där såg väl rätt så bra ut tyckte jag ;) mohahaha.
fick dansat runt granen och fick verkligen in julkänslan, snart är det julafton me like!

Nu blir det sängen,

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0