.sluuuuuta snöa och blååååsa

usssch och pi . .

kallt är det ute, och snön den bara vräker ner, ingen höjdare alls.
kom inte till jobb idag heller, så drygt det är att bara vara hemma. okej lite skönt oxå, men hade hellre varit på jobb.
men jag kör inte i onödan, i måndags var vägen avstängd, tisdags så kom jag inte ut, onsdags så började jag köra men såg inte ett enda dugg. och idag var lika så. då ger jag mig faktiskt, varför måste jag riskera ngt, så mkt tjänar man inte för att riskera sitt liv.
Man kommer kanske dit, men inte hem. mindre roligt.

har varit ute och skottat, tränat Orvar och busat i över två timmar. det är faktiskt lite mysigt :)

hoppas snart det slutar snöa och blåsa så man kan ta sig någonstans.

och igår så somnade bara Jocke, buuuhuuu :(


blir så trött på allt ibland  ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0