.snökaos, blir kanske en gran idag?


snön bara faller ner,

och igår blev det verkligen snökaos.
Vi fick skicka hem barnen från dagis, efter vår julfest. var riktigt roligt =) och även jag fick en julklapp av dem kära föräldrarna :) alltid lika kul. hihi.

vid ett fick jag köra från jobb, och jag lovar jag såg inget på vägarna, var riktigt hemskt att köra. och rätt som det var, så satte jag mig i världens driva. den var ju lika stor som bilen i princip :S och det bara blåste och var vitt över hela bilen såg inget bara gasade och bilen börja åka snett så då fick jag bromsa. och där satt jag fast i en stor snödriva. och det värsta av allt, alla körde bara förbi, traktorer, lastare och bara körde. Satt fast i över 20 min och tillsist kom där en vänlig själ och hjälpte mig loss, han var min hjälte !
Sen lyckades jag ta mig hem, 1ochen halv timme tog det minst, nästan två timmar. så idag bestämde jag mig för att vara hemma, kör inte i detta vädret.

så här sitter jag hemma, uttråkad och fullt med tankar i huvudet, vet inte alls hur jag ska göra med allt.
tusen ting i huvudet, hur vet man att man gör rätt?

Idag ska vi förhoppningsvis handla hem en gran :D wiiieho.

so long!


Kommentarer
Postat av: Siss

Om drivan var lika stor som bilen var det ju inte så farligt. Den bilen får man ju knappt plats i!!!:)

Pöss min älskade siss

2010-12-17 @ 17:32:25
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0