.Hundkörkort =)


I måndags var vi på hundkurs, sista kursen nu, vad trist att det inte är fler gånger, men vi har lärt oss massor ska jag säga.

Och stolt är jag för vi har fått HUNDKÖRKORT =):D,

Man blir faktiskt väldigt glad över det, och är väldigt glad över min lille Orreborre som oxå gjort väldiga framsteg =)
Så klart ska vi gå en annan hundkurs nästa termin, vet inte om det är jag eller Orvar som älskar dem mest, dessa underbara kursena :D




wiiiie =)

Och på tal om hundar och kamphundar, hörde igår på radion att någon hade gått in och stjält 9 amstaff valpar + mamman tror jag.
Är folk helt dumma i huvudet, hur kan man göra ngt sådant?
Fy fan asså, jag vet inte vart jag tagit vägen om någon hade kommit och stulit Orvar, mitt hjärta.
Och hur blir det med dem hundarna? kanske hamnar dem i fel händer, och ännu mer agg mot kamphundar, folk kan förstöra lätt, men att bygga ett förtroende tar tid !

nej nu blir det en promenad med Orreborreplutt :) kanske får jag med mig J oxå ;P

Sen sängen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0