.14grader kallt på dagis :/

måååndag,
hmm imorse när jag kom till jobb stod alla föräldar med barn och väntade, och jag hade ingen nyckel. woho. men Ida kom sen löste det mesta sig ganska bra :)
är inte alls så mkt barn nu i med det är sportlov, så härligt för då kan man umgås mer med dem som är där :)
vattnet blev avstängt, inget bra alls med det, kunde ju inte gå på toa lr ngt på jobb :/ sen hade vi 14grader kallt där inne. nää fy fan alltså.

och jag förstår nu ibland varför jag lätt blir ledsen och trött på allt, för att det händer en del tråkigheter hela tiden, man hinner knappt avsluta en tills nästa tråkighet kommer.
Nu är Sven på sjukhus, det var inte ens en vecka sedan min mormor låg där :( han blev hämtad av ambulansen inatt, och i med jag är lite förkyld får man inte hälsa på heller :(. han får inte komma hem idag, dem vet inte när han ska få komma hem heller.
neej jag blir så trött och ledsen.
Jag tänker så på er, mormor och Sven♥




Kommentarer
Postat av: elinn

inne på http://www.days.nu så kan man gå in på avsnitt och se alla avsnitten där det gör jag :) dom laddar upp varje dag där inne, kanske att man måste bli medlem på sidan först innan man kan se dom ,en de är de värt ;) kostar gratis hehe

2010-02-22 @ 18:39:35
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/
Postat av: Linda

hah okej :D::P

jag mår sådär har ögoninflammation :/

rätt segt , men det börjar försvinna igen.

Själv?

2010-02-22 @ 23:27:42
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0