.åkt på en förkyldning :(

Onsdaaag,
trött är jag och åkt på en förkylning oxå :/ så blir ingen träning idag:(, vill inte vakna upp imorgon och vara ännu värre. men blir väl lätt såhär ibland att man blir förkyld, min första förkyldning på lääänge. hoppas den försvinner när jag vilar mig lite nu.
blir jobb imorgon med, skulle bara vilja ha lön nu :D haha.

neej nu ska jag vila lite till jocke kommer hem, till middag idag ska vi laga hamburgare :) lätt och snabbt ;)

ohh jag har tusen saker som jag bollar med i luften, vill ha hund, åka utomlands (austraulien kallar) göra något på vår två årsdag... hmm vi får se vad som händer..

neeej nu blir det soffläge tills mannen kommer hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0