.anna och jens är här, vi har bakat en stooor kladdkaka


härliga freeedag :)

just nu blickar vi let´s dance och solsidan elr vad det heter, men nu vill min syster spela wii. Hon och Jens är här, vi har bakat en stooor kladdkaka, hihi.
så blir väl det, vi satt och kolla snygga korsetter och annat, skulle vilja ha sånt, speciellt till alla hjärtans dag, man snyggar till sig lite ;)

vad tycker ni e en bra alla hjärtans dag present/sak? och vad skulle ni själva uppskattat och få den dagen? elr göra en sådan dag?:)


neej nu får jag vara social här, och fortsätta. vad hittar ni på med denna fredagen, fredagmys?:D

Imorgon vet jag inte om ni får någon uppdatering, jobbar morgon och sen jobbar jag natt :P

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Millan

Kan vi inte shoppa alla <3's dag presenter tillsamman :D!

2010-02-06 @ 15:19:00
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0