.bakdag med Emmsi och Daniel

Söndaaag,

dagen började väldigt tråkigt, bara satt här i soffan utan att göra ngt, jocke var i garaget och mecka cross.
men sen så bestämde jag och Emmsi oss för att baka tsm, så dem kom hit här och så bakade vi kanelbullar och chokladbollar(negerbollar) jag använder båda dem orden, vilket av dem orden andvänder ni till dem bollarna :P?
så Emmsi, Daniel, Jocke och jag hade en bakdag idag, mysigt. även min kusin kom en runda, nice :)

Smarrigt, gott och roligt hade vi här, nu ska vi kasta in en del i frysen, inget att äta på vardagarna ju ;)
känner mig lite bättre och inte så sjuk, så imorgon hoppas jag att jag är helt frisk och kan gå ner till crosstrainern, ska ju även jobba imorgon men busbarnen :)

nu sitter jag och Jocke här framför tvn, såg blåsningen, Johan Glans var lätt roligast ;) haha.

neej nu ska jag glo på dumburken lite sen kallar sängen, vi hörs imorgon :)




Kommentarer
Postat av: elinn

sv: jag gillar nog mest det svarta men tycker alla tre är fina och passar hemma hos mig :) aah tradera, då får man kanske ta sig en titt där ;) hehe jaså, du kollar days, gjort det länge? :) hehe

2010-02-21 @ 21:32:34
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/
Postat av: Linda

jag använder negerbollar:P haha:D

2010-02-22 @ 09:50:28
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0