.deppfiia denna fredagkväll

blir bara så trött på allt...

ska jag bara ge upp allt jag drömmer och kämpar för???

allt jag försöker blir ju ändå aldrig bra.......

ska man ge upp allt man drömmer om för att någon annan har andra drömmar?

men det är ju inte mina drömmar...

det kvittar hur jag än gör, det blir ju aldrig bra, vill jag göra ngt så är där alltid något som stoppar en.

Ska jag bara ge upp mina drömmar????

Har vi något som heter "våra" drömmar, som vi båda drömmer om??

kommer det ens bli verklighet?

det jag drömmer om drömmer han verkligen inte om..

jag är förvirrad,ledsen och vet inte vad jag ska göra?!

deppfiia denna kvällen är jag, när det var kärleks tema i let´s dance och vi vann i hockey, ändå deppar jag.


Kommentarer
Postat av: Siss

Absolut gumman finns det "våra" drömmar! Men sen så finns det även våra egna drömmar och att allt ska passa för tillvaron blir svårt när det finns många "drömmar" inblandade. Det handlar nog mer om prioritering för bådas del, att man hjälps åt att få varandras drömmar uppfyllda. Man får börja med det som anses vara mest lämpligt för tiden i sig. Även om det innebär att kanske en av dina drömmar måste "ligga på is ett tag" för att det ska bli en dröm och inte ett snabbt beslut som kan leda till ett misstag framöver för att det inte planerades ordentligt utan tog mer skada.

Sen måste ju faktiskt båda parter vara delaktiga i detta "dröm-läge" för att det ska funka. Om inte kanske man får tänka på hjälp från någon utomstående, dels för att få verklighetsbilder från bådas sidor för ibland kan det vara svårt att se hur den andra vill ha det.... Kanske också få ett synsätt på hur den andra känner egentligen för sina drömmar.

Så nu har jag lättat på hjärtat för dig kära syster,kanske inte låter begripligt men önskar er all lycka...

Puss o kram siss

Love you....

2010-02-20 @ 09:04:18
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Lona

så är det, man ska gå i sina egna drömmar!

men jag och min pojkvän har heller inte samma drömmar.

2010-02-20 @ 12:56:49
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lona

sv: ja de gör vi och vi har varit tsm i 2 år ocoh 6 månader imorgon! ;O haha

men jag vill resa och utbilda mig till olika saker, bo lite utomlands osv. men han vill inte göra någonting han fyller 21 och jag 18 jag går i skolan han har två jobb ett hus och han mår bara bra. men jag vad kommer jag göra med mitt liv :S hur är det för dig då?

2010-02-20 @ 15:29:59
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0