.fredag och jag är fortfarande sjuk :/

oh fredaaaag :D

så skönt, fast jag är fortfarande sjuk :( så jäkla drygt är det. hatar och vara täppt i näsan och allt sånt mööög.
drygt, fast min första förkyldning under denna vintern så har väl klarat mig ganska så bra innan, hoppas bara detta släpper nu. hatar och vara sjuk. när man väl kommit igång med träning och börjat minskat lite i vikt kommer det, inte nu, det bara förstör min träning och allt :(

härligt med fredag, ska bunkra upp mig i soffan med lite gott, kan man väl få unna sig?
lite glass som kanske hjälper mot halsont.

nej blir väl en lugn hemmakväll idag se let´s dance, vi får väl se helt enkelt.
vad ska ni hitta på denna fredag?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0