.ha en mysig alla hjärtans dag<3

Hoppas ni alla har en mysig alla hjärtans dag <3


själv ska jag fortsätta mysa med mitt hjärta, har precis ätit en god middag här hemma och nu väntar en almondytårta mjölkchoklad m maräng någon som smakat den? :)

vi var ute igår, sjukt nice var det. Shake as, men mer om det en annan dag. jag gjorde en supeermysig frukost här hemma imorse, la ut en filt på golvet, tände ljus runt om den, sen satte jag allt vi har på ett frukost bord men på filten, ska visa sen, supermyys och älskling gillade det :D

Neej nu står det mys på schemat♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

naaaw så fina! ♥

2010-02-20 @ 01:03:25
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0