.har varit i svedala och fixat naglarna :)

sååå denna onsdagen har varit så skön :D

började med att jag tittade på våra bästa år, sen bestämde jag mig för och träna lite, satte ihop crosstrainern och stod där i ca 15min, sen gick jag upp och spelade wii, boxades och spelade badminton, så jag fick röra på armarna :D

sen tog jag ett långt bad rakade mig och gjorde ansiktsmask :)

därefter körde jag och hämtade upp Naddie och Ariella eftersom jag skulle hem till hennes mamma och fixa naglarna, och nu sitter jag här med nya fräscha naglar, hoppas att dem håller nu i med jobb :D

Känner mig superduktig som inte bakar elr går och tar ngt i skafferiet så fort man blir sugen, wiiieho, heja mig :D
ska fortsätta träna oxå, hihi. Hoppas att detta ger resultat, vill bara snön ska försvinna så jag kan ut och upptäcka landet här ute ;) hihi.

 

så blev naglarna denna gången :D

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nu har vi uppdaterat bloggen med tips, info o länkar om lchf, gå in o läs o blir du inte klokare så skriv en kommentar o fråga bara... Kram

2010-02-03 @ 23:31:46
Postat av: Stenis

Snygga naglar :D

2010-02-04 @ 20:44:16
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Stenis

Snygga naglar :D

2010-02-04 @ 20:44:25
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0