.idag kommer mammi hem från thailand :D

Lööördag och jag har sovit ut lite :D

så jäkla skönt alltså, nu funderar jag på att gå ner till crosstrainern en sväng, var ju inte alls på den igår, jobbade ju mkt och sen åkte vi hem till Emmsi och Daniel och tittade på Let´s dance :)


är sugen på stan, får se om det blir en runda, men sen ska jag förmodligen hämta mamma på tågstationen i svedala :D Äntligen kommer hon hem från thailand :D

ohh jag är så sugen på att göra ngt idag, mend vad? jocke är på gymmet nu, och vi har inga planer alls för imorgon och här ser hemskt ut hemma, får väl stanna hemma från shoppingen för att fixa här, varför kunde inte Jocke fixa det liksom???
neej nu låter jag tankarna ta över för mkt igen... :/

vad ska ni hitta på denna lördag?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0