.jäkla näsa till att rinna

torsdaag,
imorgon är det fredag, härligt :)

är fortfarande rejält förkyld, var tjock i halsen imorse men nu har det lagt sig iaf. ska lägga mig en stund här på soffan, så huvudet och kroppen får vila lite, har ju varit på jobb sen kvart över sju imorse och slutade vid två, så har bara slappat och ska fortsätta med det. Hoppas att jocke lagar mat och tar hand om mig idag, just nu är han iväg och tattar sig....
nu snöar det igen, jag blir så trött på det, och ännu mer ska det komma har jag hört :(
är ledig imorgon så blir nog en mysig vila upp sig dag, så man kan hitta på ngt i helgen.. :)

neej får väl gå till toan igen, jäkla näsa till att rinna :(




Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Tack fina du! ♥ Ja, jag tycker verkligen att du ska uppfylla dina drömmar!

2010-02-20 @ 01:05:10
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0