.nu har det börjat snöa här igen :/


ohh igår funkade det inte alls att logga in på bloggen, nån mer än jag som märkte det?

idag är det onsdag, skönt, snart fredag :D

imorse när jag gick upp snöade det inte alls, nu när jag tittar ut så är det lite av snööstorm här ute, nu är jag så trött på detta snöande :/ det bara vräcker ner här ute, hata detta.!

idag blir det att jobba kväll i svedala, ska bli trevligt :)

hoppas bara snön har lagt sig då så man kan komma hem i tid. annars får man väl stanna i svedala över natten i mammas lgh, börjar ju sju imorgonbitti så.

skulle egentligen träna igår, men blev inget för rätt som det var fick jag näsblod, så drygt. så jag hoppade det. bara jag träna två till tre gånger i veckan så är det bra :)

neej nu ska jag gå ner till crosstrainern, rensa mina tankar lite. när man väl är på väg upp så är det någon som slår en ner igen känns det som... blir bara så trött på allt och vill bara försvinna:/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0