.onsdag och det snöar och blåser här inu :(

Godmorgon Onsdag :)


Idag har halva veckan gått, snart är det heeelg :D
längtar till helgen även om jag ska jobba :P

är ledig idag med, tur var nog det, vet inte om jag hade vågat mig ut på vägarna. Här snöar det och blåser inu :/ men inte lika mkt som igårkväll.
Detta är ju inte egentligen vad man vill göra på sin lediga dag, men men. om dem skottar undan det sen så kanske man kan ta sig någonvart :)

Förhoppningsvis ikväll ska jag bygga på mina nagler, och då hoppas jag vägarna e bra så jag kan köra dit :D


tycker att jag och Jocke är duktiga, vi äter inget godis alls på vardagarna, förra veckan slängde jag godis som gjorde mig sugen, men nu är jag så stolt att vi kan ha både godis och läsk UTAN att röra. den första veckan var nog värst :S

men får man lov att äta kakor? egentligen inte tycker jag, men vad ska jag göra i huset en heldag. blev sugen på att baka, man kan ju frysa in, men man vill ju alltid testa om resultatet blev bra ;) eller är det bara jag som vill göra det?

neej nu ska jag kolla på våra bästa år, har ju missat hur mkt som helst av den serien, men får se vad som händer idag :)


Kommentarer
Postat av: lina

hehe aw :P

2010-02-03 @ 11:54:02
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Ronja

Minus 20 cm på en vecka över hela kroppen... Hihi, läs mer på lchfkusinerna.blogg.se

2010-02-03 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0