.sega måndag, Emmsi och Daniel var här och käkade taco


måååndag, sega måndag.

har jobbat idag, blev inringd vid nio igårkväll om jag kunde jobba imorse, jomenvisst :)

och imorgon ska jag till dagiset, var ju typ en vecka sen jag var där sist, hoppas på att alla barn är såå gosiga och lekfulla imorgon :) thihi.

idag så kom Emmsi och Daniel hit och käkade taco, supertrevligt har alltid så skoj, och snackar ofta en massa snusk och barn :P hahaha. när dem åkte hem, åkte jag ner på crosstrainern som vanligt, känns väldigt positivt och roligt att gå ner där, peppad tina. hoppas verkligen detta håller i sig :D

neej nu ska jag krypa ner till min älskling som ligger i sängen och väntar, thihi.

Hoppas ni alla har haft en bra måndag :)

Kommentarer
Postat av: Stenis

sv: Tack så jätte mkt.. Jag blev riktigt nöjd :)

2010-02-09 @ 22:45:07
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0