.snöstorm idag igen?:/


Torsdaaag,

imorgon är det freeedag, är väl härligt, det mest härliga är att man får lön :D elr?
imorgon ska jag jobba i Svedala, och efteråt ska jag och fixa mina nagler, härligt :)

mkt längtar jag oxå till helgen för att man får äta gott, men det innebär inte i massor, ska man gå ner så får man försöka dra in på allt sånt. 
Men i helgen blir det utgång, love it. Behöver komma ut dansa och shake as ;) thihi.
men imorgonkväll vet inte hur den blir, Jocke ska jobba över i Dk, vet inte när han kommer hem/om han kommer hem, ev skulle dem kanske sova i Dk för dem ska jobba där lördagmorgon med, huuum, vad händer då liksom?

blev inte ledig igår, ringde in mig innan lunch så slutade jag vid fem, härligt.
idag ser ut och vara en ledig dag, trist men sant, och om man ska göra ngt det vet jag inte, dem har sagt det ska bli snöstorm idag igen, jag blir trött på det.

caaaaio♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0