.körde vid kvart i fem imorse, 20månder idag älskling :)

Godmorgon måndag :)

då var man uppe med tuppen, börjar nu sju på morgonen men var tvungen att köra till svedala tidigare. pga av att mina torkablad gått sönder ÄNNU en gång denna vintern. så vid kvart i fem imorse körde vi ifrån huset. jocke fick ligga bakom mig hela tiden ifall att något skulle hända, men det gick ganska så bra :)

ska lämna in bilen här igen så dem får fixa det igen, dumma snö, ger mig onödiga kostnader. men ja snart börjar man jobba, trött är jag men inte lönt att somna om här hos mammi, gud vad tomt här är.... :/

idag är det min och älsklings dag, vi har varit tsm i 20månder, alltså 1 år och 8 månder, träffats i över två år, hihi. älskar min prins massor♥



öland, sommaren 2008


Tror detta är den första bilden,samma dag som vi blev tillsammans 2008-06-01 om det stämmer ;)


kärlek kärlek kärlek♥

Kommentarer
Postat av: lina

hahahaha jaa! kränga massa såser HAHAHAH :P

2010-02-01 @ 16:49:07
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0