.var med Jocke på jobb idag, och gissa då vad som hände?

söndag, nu är snart denna helgen oxå gången :/

gick bra och jobba natt såg melodifestiveln, vilket jag inte tyckte var så bra, tycke verkligen inte rätt låtar gick vidare... hot hot hot elr vad den hette var den enda som var lite bättre än dem andra, dem andra var inte så stora favvisar hos mig, men vem vet om radion tjatar ut dem så kanske :P

såg sen save the last dance på jobb, sååå bra den filmen :D

igår var fonduen heeelt underbar, fy vad gott det var, vi åt så vi sprack nästan, riktigt gott var det :D
tack Anna och Jens det fixade ni super, sen kom jag till jobb, hade dem sparat marängswiss, men jag tog knappt ngt, inget godis alls igår. blir nog mkt lite idag ev om vi ska ha lite söndagsmys.

följde med jocke på sitt jobb idag, han hämtade mig imorse efter mitt, åkte in till lund och tog kranen, på väg mot höllviken där han skulle lyfta en båt, vad tror ni inte händer då? det ena däcket exploderade, helt sjuk var det hördes, blev helt livrädd. hans chef kom och hämtade oss, tog en ny kran sen kom vi fram till höllviken och fixade det vi skulle :)
kändes som man inte ville följa med fler gånger när man får punka och så, uuusssch.
sen åkte vi till Nova och Media Market, har hittat lite saker Jocke kanske ska få i alla hjärtans dag present :)

neej nu ska jag nog gå ner till crosstrainern, jocke tittar på jobbigfilm här uppe, crank filmen tvåan, jag gillar inte alls sådana filmer..

hoppas ni har haft en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0