.2010 mitt första inlägg

ohhh heeej 2010 :D

hur har ert nya år börjat? bra,dåligt,mysigt kärleksfullt :) i want to know.

mitt har börjat superbra, massa kärlek hela tiden, I LOVE IT :D.

mer om det och om jul och nyår berättar jag imorgon, nu ska jag fortsätta mysa med min älskling.

och har ni några nyårslöften, vill veta era nu :D mina kommer i veckan  ;)

har haft en supermysig dag idag med min loverboy nu blir det mer myyyyys♥





testat vår webcam på den lilla nya datan,  så ni fick helt färska bilder :P hahaha.

PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Mina nyårslöfte är att bli smalare, snyggare och ha jävligt mycket mer kul!

2010-01-08 @ 15:38:38
URL: http://labanlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0