.finns den perfekta flickvännen?

torsdag, så skönt.

bättre imorgon för då e det fredag :) äntligen :D
annars är väl allt okej här, igår hade jag depp, böla och hade mig i bilen, var så trött på allt och alla...
körde och handlade en godis påse och hyrd två filmer :) sen blev det bättre :) jag hyrde sommaren med Göran och sen hyrde jag the keeper.


hur tycker ni en bra flickvän ska vara, hur blir man den perfekta flickvännen och finns den?

neej nu ska jag gå och sova, hoppas ni har haft en trevlig torsdag :)

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja klart det gör........

Jag är henne men synd att din man valde fel..........

2010-01-23 @ 19:38:15
Postat av: Anonym

Ha ha gumman bara skoja med dig.

Love siss

2010-01-24 @ 13:20:14
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe tack :D

Allt bra annars ?

2010-01-24 @ 14:25:08
URL: http://jesspess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0