.idag åker mammi till thailand

tisdag idag, önskar att det vore fredag med helg... :)

idag har inte hänt så mkt, mer än massa klydd, känns som allt i mitt liv klyddar... när ska det sluta? klydd på jobb, blev inte färdig med allt, jobbade ändå över till halv fem.  har pratat med mammi i luren, hon åker till
Thailand idag, kommer sakna hon massor. jag ringer alltid henne, vad det än gäller, om jag handlar mjölk eller om jag handlar kläder, eftersom jag har haft en del ångest i mitt liv så har jag inte vågat handla så mkt innan som jag gör nu, ibland blir det som ett behov att ringa henne... kommer vara jobbigt nu när hon inte är hemma :( men om tre veckor kommer hon igen... :)

och jocke jobbar över, vet inte när han kommer hem. så här sitter man själv, trist. ingen mat heller :/

neej nu ska jag se vad jag ska göra, har tagit med saker från dagis som jag skulle tvätta men tror det är bättre om jag tvättar det imorgon så kan jag ta allt på en gång...

vilken deppfia jag är idag.....


 min kusin som är i thailand, men som har hamnt på sjukhus där<3 men förhoppningsvis blir han utskriven snart.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0