.kan man stänga av känslor?

jag blir så trött, verkligen trött på ALLT.


jag vill bara stänga av mina känslor, ta mitt pick och pack och åka utomlands. antingen semester el jobba...
jocke kan inget av det.
ibland vill jag bara stänga av mina känslor för honom och åka ändå, men samtidigt är det han jag vill uppleva allt med..

fyy jag är så deppig och trött på allt, varför får jag aldrig ngt solsken som jag som jag kan längta efter och tänka det är därför jag går till jobb varje dag♥

och det känns som vi bråkar ofta nu, eller så är det bara jag som blir så jäkla irriterad hela tiden. jag vill bara gå och lägga mig under ett täcke och skrika.

kan man inte bara stänga av känslor sådär? ibland önskade jag att det vore så lätt, men jag vill inte ge upp samtidigt....

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja dom är himla fina. Snarkar väldigt mycket bara haha :D

2010-01-24 @ 22:33:07
URL: http://jesspess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0