.lördag och mina torkablad funkar :)

äntligen lördag :)

hann inte skriva ngt igår, blev inringd sju på morgonen och slutade halv nio igår så hade fullt upp igår på mina jobb, men slutade lite över tolv på dagiset, körde till svedala och in med bilen på lagning där, mina torkblad funkade inte men nu gör dem, Underbart :D
passade på att fika hemma hos mammi med, super trevligt, massa pratande :)

Och nu håller jag på planera vårt nya sovrum och så, med färg och tapeter, vi får se hur det slutar :D men nu vill jag få i ordning så vi ev kan handla en ny säng till helgen :D

Har en helt underbar vän Emma, hon är världens bästa vän, hon fixade ihop så att vi fick 2400 på ikea så inflyttningspresent på nyår, ringt runt och haft sig, är man inte världens bästa och gulligaste då?:D vad jag älskar dig min sanna vän, enda sen dagis har det varit du och jag♥
Tack Emma och alla andra som la ihop till en NY SÄNG, för det är det vi ska handla för pengarna, ni kanske testar den oxå, så som ni testa den vi har nu, det var verkligen en säng alla som mådde dåligt gick och la sig i på nyår, haha. det blev helt perfekt.

fan jag har lovat uppdatera om nyår och jul så jag får se till och göra det snart :)

idag när jag jobbat har vi haft kalas för Mr S, 70års kalas, var super trevligt och jättegod mat, ibland har man tur när man jobbar ;)

hoppas ni har en härlig snöblåsig dag där ute,

Puss & Kram


Underbara och älskade är ni två, det bästa i mitt liv, jag älskar er♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaw, Gumman <3! Du vet att jag gör ALLT för dig! Du är min bästa vän, och kommer alltid att vara. Sålänge det är du, jag, Daniel och Jocke -mina bästa vänner- så är jag lycklig! Ni är bäst! Ring om du behöver hjälp med något :). Hihi.. Älskar dig! Pusss <3

2010-01-09 @ 22:11:18
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0