.min kära kusin kom hit med bullar idag :)

Söööndag.

igår blev inte alls som vi tänkte, kom inte ens iväg till Hanna och Danny, trist men sant, lite bråk och så :/ men nu är allt bra igen iaf.

min kära kusin kom hit imorse med bullar, me like elr morgon och morgon, hon var halv ett när han ringde, så sov jag och älskling:P men nu är han här och frukost har vi ätit. och nu har han satt sig i vår ingång med bilen alltså, så när han ska köra hem här ifrån ska dem ut och skotta :P hahahaha.

och jag är så sugen på att gå i affärer, och jocke måste lämna in sin mobil och jag vill köpa en mp3. får väl se till och ordna det :) hoppas det slutar snöööa snart. jag är trött på allt snöööande nu, är inte ni det?

neej nu ska jag fortsätta slappa, det är ju trots allt söndag idag. imorgon är det nya tag igen.

vad brukar ni hitta på en söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0