.nu ska vi köra och tanka bilen i skurup

torsdag, sköönt imorgon e det freeedag :)

sitter och tittar på extreme home makeover, ohh jag är sååå känslig, gud vad bra det är :D

idag har jag jobbat som vanligt, och nu på kvällen har jag och älskling brottats lite, jag vann ;D för han ligger däckad i soffan nu ;) hahaha.

Igår fick jag blommor av älskling, superfina, foto kommer på dem. helt perfekta för mig, tre rosor och tre liljor, och jag älskar liljor :D
tack min älskade älskling, jag blev superglad
jag älskar dig♥

neej nu ska vi köra och tanka min bil i skurup så jag slipper tanka imorgon, och imorgon ska jag på sexparty och på lördag kommer Nathalie och Robban och käkar middag, blir nog lite party efteråt. vi får se helt enkelt :)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0