.snart dax för andra jobbet

Godmorgon tisdag :)

ohh jag e fortfarande nannig, har jobbat inatt, blev inringd igår och visst kunde jag jobba inatt :) men sen vid åtta imorse så schasade dem hem mig, dem skulle vara fyra st där nu på morgonen så jag behövdes inte. nu tänkte jag bara vila en kvart sen e det dax och fixa sig och köra till nästa jobb :)

var på rusta,bauhaus och IKEA igår, skulle hitta tapeter till sovrummet, men fanns inga vi ville ha direkt. men nu har vi varit och provat ut säng och fått papper på var vi ska ta alla sakerna, förmodligen har vi en ny säng efter denna helgen, helt underbart :D och förhoppningsvis ett nytt sovrum oxå ;)

jag blir såååå TRÖTT på detta SNÖOVÄDER!!! Jag avskyr snö nu, det har varit julafton nu, så det räcker. det är fint och titta på men vafan nu längtar jag efter sol och värme. och påtal om sol och värme, snart beach 2010 och då vill jag ju vara smidig och smärt ;) haha. funderar på att kanske hänga med Jocke och hans kompis på gymmet, det kanske blir bättre än vad jag tror. :)

och vi är helt inne på skaffa hund nu, jocke ska testa sig ännu en gång osv... men jag tror vi väntar med det, men jocke e verkligen sugen på att skaffa en :)

nej nu får jag snart göra vid mig inför nästa jobb, ska vara i köket idag, nice :)

hoppas ni får en trevlig tisdag :)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: lina

aww.. heheh ja verkligen

2010-01-14 @ 12:57:23
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0