.snöstorm, bilen stannade mitt i en snödriva

Fy fan vad jag hatar SNÖOVÄDER!!!

idag sa jag redan vid lunch jag behöver nog gå hem tidigare pga av stormen och jag visste hur jävligt här e ute... men vänta lite, inte nu du behövs här sa dem.
 men vid tre körde jag från jobb. då ringde föräldrar in till förskolan och berättade hur jäkligt det var och köra.
 Jag hade ett HELVETE och köra.
 Såg inget, bilen stannade i en snödriva
, men funkade när jag starta den igen. såg inget och visste inte vart jag körde, då hade jag inte ens kommit halva vägen hem, vid anderslöv ringde jag Jocke och sa jag fick köra in till hans mormor och morfar(bor precis utanför anderslöv) för jag kunde inte köra längre.
Så han skulle hämta mig, och vi vänta och vänta så var där skyköer, så han stod stilla i ca över en timme bara nån kilometer från hans mormor och morfar. Men när han kom så blev vi bjudna på middag för Gun fyllade år, sen nu kom vi hem vid halv nio och min bil är kvar i anderslöv. Så inget jobb för mig imorgon inte.
Tänk att jag visste hur jävligt det skulle vara här ute och folk lyssnar inte på en. Snödrivorna här ute e fan högre än bussar så börjar det blåsa ordentliget igen så är det kört för oss här ute.
tycker jocke kunde stannat hemma imorgon med från sitt jobb. bara haft en lugn mysigdag här ute i huset.

över 60 olycker i Skåne är inrapporterade bara från idag, så jag hoppas ni håller er inomhus och har det bra :)

blev ett lite jobbigt inlägg och läsa med andra ord så hatar jag snö och snöstorm!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0