.torsdag hemma och ska städa huset

torsdag idag och jag är bara hemma :) så skönt :D

fast man egentligen velat ha lite pengar så tycker jag ändå det är så skönt och bara vara hemma idag, har knappt varit ledig nu, och även helger har jag jobbat. idag ska jag ägna mig åt att städa här i huset, tänkte ta lite foto på huset så ni får se hur och var jag bor :) vad tycker ni om det?

neej men om man skulle betala räkningen och sen sätta igång och städa. därefter hämtar jockes mormor mig så jag kan ta min bil hos dem.

Vad ska ni hitta på denna torsdag?:)




Kommentarer
Postat av: lina

haha jaaaa ! verkligen, det suger fett asså :(:(

inga planer på att åka utomlands snart då? hehe



har frågestund i bloggen nu söt .. iaf du vill fråga ngt HAHAHAH

2010-01-28 @ 12:48:26
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Stenis

Haha,Vad duktig du e =) Fota nu, vi e ju nyfikna

:D

SV; Hahaha, Ja de hade vatt en syn! Vi 2 på tåg ;)

2010-01-28 @ 15:59:55
URL: http://steniiis,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0