.tv:n/boxen funkar inte :(

Godeftermiddag torsdag :)

idag är jag smått irriterad, eller jag var det, tv:n/boxen funkar inte. får inte fram nån bild och kan inte ändra kanal, blev så irriterad att jag gav upp. jag som ville se våra bästa år idag.. men ikke.

har sökt lite jobb idag, har ju ett vik på ca 6 veckor framför mig, men jag vill ha ett fast jobb elr ett fast vik. inte bara gå hemma och vänta in tider. börjar jobba imorgon,imorgon kväll.
neej nu ska jag se om jag kan hitta kameran och kamera sladden så ni kan få lite foto och update från mitt liv :)


vet inte vad jag ska hitta på idag, har inga planer, orkar inte stäääda, det är jag trött på speciellt efter nyår, haha. och ingen middag har vi hemma, ohhh SUCK. och torkablden på min bil funkar inte heller, jag bara suckar kan det inte bara gå som jag vill?!.

Vad ska ni hitta på idag kära läsare ?


tycker att Agnes blir bättre och bättre faktiskt, denna är en ny favvolåt av henne :)

Kommentarer
Postat av: lina

aww usch ja .. hahaha .. jo det är bara bra med mej :9 hur är det sjäv då?

2010-01-08 @ 20:58:26
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0