.vår älskade pekka har avlidit

idag är ingen bra dag :(

har sovit  dåligt på jobb inatt när jag jobbade, vakanade och så snö ute, till tandläkaren fixade en tand UTAN bedövning :/ och nu på kvällen när vi hade varit hos jockes mormor och morfar på middag får jag reda på att vår fågel dött, PEKKA. En fågel som blev 21 år gammal, lika gammal som mig, har alltid haft han i mitt liv. och nu finns inte han hemma hos mamma heller, jag saknar dig min "lillebror" och ditt fågelkvitter, och när du alltid blev glad när man kom hem till mamma. han har varit med om mkt lilla PEKKA. Alla som ville fylla honom på festerna jag hade hos mammi. En fågel betyder mer än vad man tror.....

hoppas du får det underbart i fågelhimmeln, Vila i frid PEKKA, I MISS YOU

nu kommer jag fortsätta vara ledsen och tänka på diiig vår älskade pekka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0