.fortsätta med städandet

Fredaaag,

idag händer inte så mkt, huset måste städas och det är bara jag som kan det tydligen :S så det blir att städa här hemma.
Sen börjar jag inte jobba fråns kl 17. så det blir ett par timmar det oxå.
Idag åker Jocke till Uddevalla, blir borta hela helgen, tradiet men sant. Ännu en helg vi inte sover tillsammans:(. och han ska dricka och ha sig,vet inte varför jag alltid blir nervös av det. .  och istället ska jag jobba och tjäna pengar. 

Jag ska iaf mysa med min älskade Orvar
i helgen, och nästa vecka har jag en lugn vecka, hoppas på att hitta på lite roligheter då.

nej nu har jag snart haft mitt pausande i städande, bara att återgå till att städande och nu ser det ut som solen ska titta fram, kanske blir det mys i trädgården innan det är dax för jobb.

Ha en fin fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0