.grabbarna ska laga mat till mig

Måndag,

ny vecka nya tag, redan vecka 30 och vecka 32&33 har jocke semester, ska bli så himla skönt :D
men vi har inte en aning om vad vi ska hitta på under semestern, jag har lite strödagar jag jobbar. men det kommer vara han, jag & O♥ vi behöver göra saker tillsammans, i med vi inte träffas så himla mkt, gör vi så är vi mest trötta och gnälliga.  

känner mig så sjukt trött hela tiden, vet inte varför :/

Och förra veckan var det massa klydd, bråk och känsliga ämnen mellan mig och J. Men nu har vi iaf  löst det, och förmodligen blir det bara bättre:)

och som vanligt är det bara jobb som gäller för mig, och just idag ska grabbarna laga mat till mig, jag börjar bli hungrig nu, grillat står på menyn, MUMS :D

vad hittar ni på med alla kära bloggläsare, har ni semester och njuter?

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0