.ledig hela helgen, blir sommarrocken


Nu är jag ledig, torsdag,fredag,lördag och söndag :D
så jäkla nice =) har inte varit ledig en helg på över seeex veckor så det ska bli nice :)

idag skulle jag och Caroline & Anton till stranden men givetvis är det dåligt väder, blir man irriterad då eller, Jaa!

nej nu ska fixa till här, blir sommarrocken hela helgen, nice :)

Och tänker fortfarande på det dära med lagarna i Dk om hundarna, blir så irriterad, satt och såg detta klippet, och rätt som det var så satt jag och bölade, så hemskt är det. fruktansvärt. folk kan verkligen vilja sitt djur illa. Men samtidigt såg man dem underbara hundarna att dem gör bra insatser oxå, inte bara dåliga saker som media visar.



nej nu ska jag mysa med min lilla fis innan Caroline och Anton kommer hit, och förmodligen blir det sjöbomarknad oxå :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så hemsk film :(

2010-07-15 @ 21:20:39
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Fy fan vilken hemskt film, man borde åka dit och göra så med alla människorna som bär sig illa åt mot djuren. Ska dom få ser hur det verkligen känns. Stackars vovvisarna :(



Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-21 @ 08:42:50
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0