.ledig, till mamma nu och sen till pappa

Onsdaag,

har inte orkat och haft tid att skriva dem andra dagarna,

söndagen efter jobb i svedala åkte jag till systeryster och hundarna fick leka av sig lite, skojsigt :)
sen blev det jobb igen på kvällen och när jag kom hem därifrån var hjärtat hemkommen från Uddevalla, mysigt :)

på måndagen blev det jobb och efter jobb träffade jag fiia så tog vi en promenad med lilla Orvar i skogen, men usch vad där var myggor, jag hatar dem. Sen gick jag och Orvar nästan 4km igen där hemma mot kvällen, då hade älsklingen beställt mat till oss och hyrt farsan, myspys:) men ingen av oss orkade se hela så vi fick fortsätta se den igårkväll :P

igår så var det jobb som vanligt, därefter blev det en tur till systeryster igen med Orvar, men då fick vi gå och leta efter Kate som hade gått ut en runda med hardy och inte kommit tillbaka på över en timme, vi gick överallt på områdena och letade när vi kom hem igen så var dem hemma, typiskt. hundarna busade, och vi snackade en massa och noppade ögonbrynen. Sen blev det middag här hemma och så såg vi färdig Farsan, härlig film :D

Idag har jag varit ledig, bara på ett "möte" och träffat brukarna och dess familj, så härliga, hoppas att det kommer bli bra :D
Ska snart ner till mamma en runda i Beddinge, sen blir det att åka till pappa i trelleborg och snacka om tyskland på fredag, woho.


ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Melina

har du en syster som heter Hanna ?

fin blogg :D

kika in på min vettja!

2010-07-07 @ 20:56:00
URL: http://alltidmelina.blogg.se/
Postat av: Melina

sv: Okej, sorry men för du liknar min bästis kompis syster, för hon heter pedersen i efternamn med!

Tack så myckt för din fina kommentar :D

va ska du gö imorrn då?

ha det bra sötnos kram :P

2010-07-07 @ 23:06:04
URL: http://alltidmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0