.tyskland imorgon med baby och pappa

Torsdaaag,

jobbat idag, i Skurup, 7-12. och där hann jag med en del, skrev delegeringsprovet och insulin. och det gick super.
Var ju väldigt nervös. men det gick super och jag hade inget att oroa mig för sa dem :D

så ska bara träffa en annan sköterska till så har jag snart förhoppningsvis delegering där med, skönt :D

Och imorgon blir det tyskland med baby och pappa. MYS!

så nu när baby kommer hem blir det åka och växla pengar, tanka bilen, lämna Orvar. första natten han inte ska sova hemma, känns konstigt :(
men hoppas på att dagen imorgon blir mys, och på lördagkväll blir det feest här hemma.

Och tack för en mysig fika idag, Emmsi & Daniel, alltid uppskattat :D

och funderar på att vila lite nu, eller egentligen inte för sen kan jag inte somna inatt, sov jättedåligt inatt :(

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0