.ingen vanlig onsdag, min födelsedag :D

Onsdaag,

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag, HURRA HURRA HURRA :D Grattis till mig själv på 22årsdagen ;) haha.

Idag har jag jobbat 7-12, vi åt kladdkaka och jordgubbar på jobb och så sjöng dem lite för mig, så kära är dem:D
 sen har jag glassat i solen ett par timmar, så jäkla nice är det :D
Fina presenter har jag oxå fått, varit och ätit på bryggeriet i Ystad med älskling, så min födelsedag varit bra :D

är inne i Greys nu så därför skriver jag inte mer.


jag i solen idag :)

Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott! Och om du försöker skriva Ciao längst ner så stavas det in Caio.. utan just Ciao. Tips.

2010-06-17 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0