.kan ni gissa vad jag köpt idag :D?

Torsdaaag,

fast är det bara jag som tycker det känns som fredag?

auja idag har jag jobbat, gick bra, tiden rann fort iväg. Efter jobb passade jag och älsklingen på att shoppa lite.
iaf jag. . .

Kan ni gissa vad jag köpte???

en SYSTEMKAMERA :D

Nu är jag flera tusen lappar fattigare, men förhoppningsvis funkar denna bra i flera år framåt, har nu även oxå två objektiv till den :) dem i affären sa att denna var bra till sport då, eftersom jag fotar mkt crossbilder :)
Det är en Canon sen vet jag inte mer :P haha.

Nej nu blir det strax godnatt här, väntar på maten som vi inte fått i oss än :S
Imorgon är det midsommar och det firas på jobb hela helgen.

Vad ska ni göra till midsommar?


ciaaaooobellaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0