.kurstisdag, och så kom skattepengarna =)

Tisdaag,

idag har jag varit på kurs hela dagen, om den innehöll jätte mkt vettigt vet jag inte direkt, men det var väl ganska okej, och trevligt att träffa på dem man ska jobba med i sommar =)
Kommer nog bli ett härligt gäng faktiskt ;D

har varit en sväng i stan, fick byta Orvars koppel runt huvudet, han var för tjock för det vi handlade igår, in och byta idag, sen blev det en tripp till biltema, testade lite cyklar där, hade varit nice och ha en ;)

Och så kom skattepengarna idag, härligt, då blev man glader =)
Mer än jag som fått dem idag =)?

nej nu ska jag strax knyta mig, känner mig inte alls på humör idag, lika bra och hoppa i loppelådan då.





Caaaio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0