.ledsagaremöte vid halv två idag

Tisdaaag,

underbara sol :D gud vad det är härligt med sol, man blir så mycket gladare av den.

igår kom jag äntligen hem efter spenderat nästan 24timmar på jobbet. men det var inte så farligt, var ju knappt någon hemma och man satt nästan bara och väntade ut timmarna :P när jag kom hem igår låg jag och stekte i solen med Orvar:)

Och jag tänkte göra likadant nu faktiskt :) ska på möte halv två i Skurup, dem behöver ledsagare så jag ska träffa hon som har hand om det och efter det så ska vidare och jobba i Skurup, hoppas timmarna går fort, vi hem igen :) nästa vecka är en skön vecka, längtar redan efter den och givetvis att solen är framme då :)
Orvar var så mammig igår, när jag hämtade honom så ville han inte gå ner, utan bara vara hos mammi. Och likadant igår, låg brevid mig i solen. han är verkligen min goding, min älskade Orvar♥

neej över 20grader i skuggan så nu kallar trädgården på mig och älskade Orvar.

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0