.onsdag och jag är ledig :)

Onsdaaag,

idag är jag ledig, på schemat stod solning, men tycker att solen gömmer sig så då blir det inget.
Funderar på ta Orvar och åka till stranden och gå lite, brukar ju vara skönt :)

Såg idag vad jag skulle få i lön, chockad är man ju, trodde inte jag skulle få sådan bra lön, var ledig två helger trots allt ;)

sen är jag shoppningsugen oxå, men ska försöka att låta bli :P

annars vet jag inte vad som händer, jocke och jag ska kanske hitta på ngt när han slutar, vi får väl la se :)

Snart midsommar, vad ska ni hitta på med då?
Själv ska man jobba, pratade med Chefen igår, hon ger mig ännu bättre betalat om jag kommer in tidigare och jobba xtra ett par timmar, javisst kan man göra det då =)

Sooo long Lovers!


Kommentarer
Postat av: lina

aw vad söt du är :))) hahaa aa viist !! jag hör av mig nästa gång babe..

2010-06-23 @ 12:22:36
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0