.slingrat, färgat jag är så petig med mitt hår....

torsdaag,

har känts som fredag hela dagen, kanske för jag är ledig ;) hihi.
Igår blev det en tur in till stan på kvällen med Nathalie och Ariella, lite shopping blev där. Sen bestämde jag mig för och ha slingor, sagt och gjort, men blev lite väääl blont, påminde om när polsker vill ha blont hår, ni vet vilken färg jag menar man får?
Usssch och piii, så kunde man inte se ut, var alldels för blont för någon som inte passade i det, idag körde vi och köpte två paket ljusbrun och tryckte i håret, det blev mkt bättre, hade mammi på besök, hon tyckte att i solen så såg det rött ut, men det får jag inte hoppas.
Jag är så jäkla känslig med mitt hår, älskade färgen jag hade i mig själv i håret nu är det färgat och allt. . . men man måste ju förnya sig lite, men det blev ganska bra med dem två paketen i håret :)
Hur är ni när det gäller ert hår? kvittar det hur det ser ut? är ni petiga? vågar ni färga och ha er?

inatt/imorgonbitti drar vi till Sundsvall, jag vill köra inatt hoppas bara grabbarna oxå vill det :)

Blir kanske inte mkt uppdateringar i helgen vi får se om datan får följa med ;D

btw, det är skönt och sola, vilken bra ledig vecka jag har med sol ;)

Caaio!

Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: tack tack! (:

2010-06-03 @ 19:28:06
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jo jag har haft en fin dag. själv då? tack för din röst tjejen :) kram

2010-06-03 @ 21:46:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack :) Hur mår du idag? kram

2010-06-05 @ 15:39:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0