.tisdag powewalk innan sju imorse

Tisdaaag,

idag vaknade jag av att älskling pussade mig hejdå, vilket han brukar göra när jag ligger där och snarkar :P men av någon anledning kunde jag inte somna om, så drog mig till klockan var halv sex imorse, sen gick jag upp. Och bestämde mig för en powerwalk direkt på morgonen, så innan sju imorse hade jag och Orvar gått och sprungit 4 närmre 5km :) tyckte vi var superduktiga :D

nu har man ätit frukost ligger på soffan och funderar om man skulle kört till stranden, eller till ett shoppingcenter ;) blev lite shoppingsugen nu när jag låg här.
Ska jobba i eftermiddag så börjar vid halv tre. nice :)

Igår så hjälpte jag en och fixa mat på jobb, och rätt som det är gick hennes brandlarm :S, köttet blev inte ens bränt, men det var nog fläkten som inte fungerade., lite rökigt blev det. Så brandkåren kom och allt det dära, oooopps, det är väl typsikt mig, har inte varit där på länge och så sätts det igång :S:P
auja nu fick jag lära mig brandlarmet ordentligt ;)

Neej nu får vi se, är redan 14grader i skuggan, det är ju nice :)

Pussss!

Kommentarer
Postat av: Linda

det e riktigt najs väder ute:)

Man får liksom passa på när solen steker:)

2010-06-22 @ 09:35:25
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

om solen nu hade vatt framme hela tiden som den inte e. så det blri skit kallt ibland.

2010-06-22 @ 10:28:28
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Renée

hahahahahahahahahahahahhahahahahaa guuuuud vad roligt, synd jag missade de :)

2010-06-22 @ 10:54:23
Postat av: Pernilla

Det är Denis i första hand som ska köra, men så fort jag fixat skyddskläder så ska jag nog oxå testa och se om det e mingrej;) Tror nämnligen att det skulle vara något för denna "rallymamman";P

2010-06-22 @ 21:36:58
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0