.midsommardagen, ännu en natt på jobb

Lördaaag

midsommardagen.
denna dagen har gått fort, alldels för fort.
slutade här vid kvart i nio imorse, begav mig till andra jobbet till ungefär halv tolv, sen var dem färdiga där med :)
Körde hem och möttes av två bakfulla herrar som tydligen hade gått en mil hem inatt för att komma hem. körde och handla frulle sen kastade jag mig i soffan, men kunde inte sova:S sen gick vi ut lite i trädgården, in sen igen blev för kallt, såg not antohter teen movie på fyran. efter det grillade vi tre där ute och sen var klockan dax och köra till jobb igen. Så har vait här sen åtta ikväll. Ska försöka trötta ut mig lite nu och sova lite :)

det värsta är att när man jobbar natt så tänker man så himla mkt, gör jag iförsig ändå men tror det blir lite xtra när jg är här.
kärlek är så himla svårt, ibland vet man så mkt man ligger på rosa moln, ibland är man långt nere och fattar inget.
jag har slutat att se kärleksfilmer för jag vet att det aldrig blir så i verkligheten. känns bara som allting flyter på och man gör inget med just den man älskar.
Och man litar på verkligen på den man älskar, men när tankarna kommer så kan jag sitta och tänka, vad gör han nu, saknar han mig, raggar någon på honom, raggar han på någon?! alla sjuka sådana saker kommer upp i huvudet, känner faktiskt svartsjukan där. . .
jag hatar när tankarna surrar runt och man bara ligger och undrar om tusen frågor?!

neej nu får det bli soffan här på jobb framför tv och se om jag kan få en blund inatt.


vilsen liten tina i tankarna!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bilder med den nya kameran vill jag att du ska lägga upp. Det är ju ett måste. Jag funderar på om jag ska sälja min Nikon D60 och köpa en canon, men inte en så dyr som din, men tror Canon är bättre :P



Kärleken är inte lätt. När jag tittar på kärleksfilmer så säger alltid fredde, det är bara på film becky.. Men ibland när man tittat på en serie så tror man att det är så här också, i vår verklighet, men man blir bara besviken..



Det är inte lätt att inte tänka såna saker som du gör, men jag lovar, jag tror en dag att du inte kommer göra det. Du måste skaffa dig ett ton med självförtroende.. Jag tänker alltid, att fredde kan inte få en bättre flickvän än mig. Haha jag har också sagt det till honom och han höll med. Lita på dig själv så kan du lita på andra :)

Vi måste höras snart gumman!

2010-06-27 @ 08:19:55
URL: http://rebeccccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0