.1:a Mars, snön ska bort nuuuu

mååndag,

söndag igår blev tyvärr ingen uppdaterning då. Hade verkligen en supermysig dag med hjärtat. Han kom hem redan halv elva från dk, då låg jag ju kvar i sängen bakis, kom inte hem försen vid sex på morgonen, gaaalet. men jag hade super kul, bilder kommer jag lovar!! HAHA. Tack för en superhärlig kväll och Isabell och jag röjde när vi var ute, fy vad vi dansade, superskoj.

igår låg jag och älskling i sängen till halv fyra, helt sjukt. men fruktansvärt skööönt. visst är det bara mysigt?
sen körde vi och hämta saker i svedala och sen hyrde vi MJ THIS IS IT. Och handlade hem pizza. mums.
fast den dagen var så enkel så var den underbar, fick prata igenom lite saker på kvälllen när vi skulle sova, men det redde ut sig det med.

Och idag har jag varit iväg med Gun (Jockes mormor) vi har varit igenom hela trelleborg känns det som, även moltex en sväng. var supertrevligt :)
Och idag är min och Jockes dag, 22månader har vi varit tsm, underbart. Nej nu ska jag fixa varorna här hemma och laga en mysig god middag till oss♥




filmen vi hyrde igår, jag gillade den skarpt!

såhär ledsen blev jag när jag såg att det började snöa igen, det är ju 1:a mars idag, snön ska bort nu!!!



Caaaio♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0